הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/1/2012 7:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אופני הכניסה שלי היו מרידה קאלאהארי 550
נושא: אופני הכניסה שלי היו מרידה קאלאהארי 550 תאריך: 4/1/2012 7:57:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

לא תאמין איפה הייתי איתם ומה עשיתי איתם (כשאני חושב על זה, אפילו אני לא מאמין שעשיתי חלק מהמסלולים שעשיתי איתם...).

היה לי שם בולם בסיסי של RST (מקביל לסאנטור באיכות), שהוחלף בבולם בסיסי של מאניטו (קיים עד היום, טופל על ידי פעמיים, "הושאל" לחבר ללא הגבלת זמן). הבולם עלה לי 1000ש"ח כולל עבודה, אבל אפשר בולם משומש בעלות נמוכה בהרבה.


ניתן להחליף בולם בכל אופניים. צריך לדעת מה קוטר צינור ההיגוי (סטירר) ומה אורכו, ותושבות הבלמים צריכות להתאים (אצלך דיסקים, וכמעט אין היום בולמים ללא תושבות לדיסקים).
כדאי לקחת משהו בעל מהלך דומה או זהה - שינוי אורך הבולם משליך על התנהגות האופניים (אם תרצה לדעת על זה יותר, אשמח לשפוך אור), ועלול להשפיע גם על האחריות.

כל בולם בכל רמה של היצרנים הגדולים יהווה שידרוג - הבולמים מהסדרות הגבוהות שלהם ישנו את חווית הרכיבה.
מה שכן - סביר להניח שהבולם מתפקד ברמה סבירה באופניים חדשים. אל תרוץ לשדרג כל עוד הוא מתפקד בצורה סבירה. יתכן שבתוך כמה חודשים תרצה לשדרג את האופניים עצמם....

חג שמח


חזרה לפורום