הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2012 11:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיים קרויזר עם תוכן  על מה היית ממליץ
נושא: על מה היית ממליץ תאריך: 4/2/2012 11:25:00 AM
מחבר/ת: חיים קרויזר

דווקא חשבתי שבגלל הצפיפות הגבוה של הקוביות יהיה יותר מגע עם השטח ובאופן יחסי הם נמצאות יותר ג"כ בדפנות אז זה טוב לסיבובים
סגנון הרכיבה שלי הוא סינגלים בינונים{זה המקסימום} כביש ושבילים{עכשיו אני מתחיל להכנס באופן יותר משמעותי לשטח ולכן אני צריך}



בתור קידמי מה עדיף
1.WTB weirwolf 2.3 tubless זה לא רחב מדי??
2.specialized The captain Control 2bliss 2.0
3.מקסיס מניון 2.35


חזרה לפורום