נושא: צמיגים... תאריך: 4/2/2012 7:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ראשית צריך להבין שהמידה הרשומה יכולה להטעות. 2.3 אצל יצרן אחד עשוי להיות צר יותר מאשר אצל אחר.
2.3 זה לא רחב מדי, במיוחד בקדמי (שיש עליו הרבה פחות עומס, ויותר חשוב שלא יחליק)
אם אתה נכנס לשטח ורוצה לשפר יכולת, אולי תעדיף צמיג שהאחיזה היא המעלה הבולטת שלו, ומשקל וגילגול חשובים פחות.
הווירוולף צמיג מצויין לדעתי, ומספק את כל מה שצריך לרכיבה טכנית. המיניון צמיג לרכיבה אגרסיבית מאוד. צר יחסית למידה הרשומה. לא מכיר אישית את הספשלייזד - אבל יודע שבהכללה הצמיגים שלהם יותר רחבים מאחרים באותה מידה רשומה (סביר להניח שהוא ברוחב דומה למקסיס).
ובשורה התחתונה - צמיג הוא רכיב מתכלה. אני מחליף צמיגים לפחות פעם בשנה, ועל פי רוב פעמיים. גם אם תקנה משהו שיתברר ככשלון מוחלט - הפסדת סכום קטן (שלא כמו ברכיבים היקרים של הילוכים או בלמים. או בולמים...
|