נושא: נסה את זה !! תאריך: 4/4/2012 11:06:00 AM
מחבר/ת: נטע סיני
אני לא בטוח לגבוי האיכות. אבל במחיר של שליש עד רבע שווה לנסות... http://www.ebay.com/itm/Free-Shipping-MTB-Loose-Fit-Cycling-Shorts-Underwear-3D-Padded-Leisure-Pants?item=260968327048&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7477680717231089435
|