נושא: שאלה לגבי בולם אחורי 165x38 ואופני sugar 1 2000 תאריך: 4/4/2012 4:52:00 PM
מחבר/ת: אסא הלפרין
הבולם האחורי של האופניים שלי מקולקל - לא מחזיק אויר ל5 דקות... לגבי תיקון - ביררתי עם מעבדת שיפ ואמרו לי שככל הנראה הבולם כבר לא ניתן לתיקון. אני רוצה להזמין מחו"ל אבל לא בטוח לגבי כמה נתונים: 1. ממה שהבנתי מידת הבולם צריכה להיות 165x38 האם גם המידות האלה יתאימו: 165x37.5 (לבולם DT Swiss M210) או 165x39 (לבולם Manitou Radium R PLUS 165 mm)? 2. האם קניית הבולם מספיקה או שצריך עוד משהו כדי לרכיב את הבולם לאופניים?
האופניים הם gary fisher sugar 1 שנת 2000
תודה רבה לעוזרים!
|