הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2012 9:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  לא משתלם
נושא: לא משתלם תאריך: 4/5/2012 9:40:00 PM
מחבר/ת: יוס י

דבר ראשון שמומלץ להחליף זה סט גלגלים, לסט יותר חזק ויותר קל.
וזה לא סיפור זול, בסביבות 2000 ש"ח ומעלה

גם בולם קדמי איכותי ישפר , וגם זה סיפור של מעל 2000 ש"ח



חזרה לפורום