טקסט הודעת פורום
| 4/5/2012 9:40:00 PM |
|
נושא: לא משתלם תאריך: 4/5/2012 9:40:00 PM
מחבר/ת: יוס י
דבר ראשון שמומלץ להחליף זה סט גלגלים, לסט יותר חזק ויותר קל. וזה לא סיפור זול, בסביבות 2000 ש"ח ומעלה
גם בולם קדמי איכותי ישפר , וגם זה סיפור של מעל 2000 ש"ח
|
חזרה לפורום |
|
|