טקסט הודעת פורום
| 4/6/2012 9:13:00 AM |
|
נושא: אני מסתדר מצויין עם תיק 12L תאריך: 4/6/2012 9:13:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לכלים, חלפים, מים, ע"ר, אנרגיה בסיסית. בגדים כמעט שאינני לוקח, ובכל מקרה אפשר למצוא מקום לחולצה טרמית. שימורים אף פעם לא לקחתי...
חג שמח
|
חזרה לפורום |
|
|