הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/8/2012 9:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  שני דברים :)
נושא: שני דברים :) תאריך: 4/8/2012 9:38:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

מכנס רכיבה אם אין לך עדיין :p :p :p

לגבי האוכף - WTB PURE V GEL אחלה של אוכף, אם אני לא טועה יש אפילו לרכיבת מבחן!
ברר עם היבואן - אינני זוכר מיהו..... :laugh: :laugh: :laugh:

דני
BCR


חזרה לפורום