טקסט הודעת פורום
| 4/8/2012 9:38:00 AM |
|
נושא: שני דברים :) תאריך: 4/8/2012 9:38:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
מכנס רכיבה אם אין לך עדיין :p :p :p
לגבי האוכף - WTB PURE V GEL אחלה של אוכף, אם אני לא טועה יש אפילו לרכיבת מבחן! ברר עם היבואן - אינני זוכר מיהו..... :laugh: :laugh: :laugh:
דני BCR
|
חזרה לפורום |
|
|