נושא: ברקסים תאריך: 4/8/2012 7:24:00 PM
מחבר/ת: דן ****
בשביל להחליף נאבה צריך לבנות גלגל מחדש - עסק יקר ולא משתלם(עדיף כבר להחליף את כל הגלגל). הנאבות מתאימות לדיסק אם בצד שמאל של הנאבה יש חיבור 6 ברגים או סנטרלוק. חוץ מזה צריכה להיות הכנה לקאליפר על הרגל השמאלית התחתונה של הבולם ועל השלדה מצד שמאל. אם הנאבות לא מתאימות או שאין הכנות לקאליפרים עדיף לך לוותר על העסק ולשדרג את כל האופניים לדגם מתקדם יותר שמגיע עם מעצורי דיסק. אל תשכח שבדר"כ דיסקים ומתאמים לא מגיעים עם הברקסים ותצטרך לקנות אותם לחוד.
|