הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/9/2012 1:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מעיין לשם עם תוכן  ברקסים
נושא: ברקסים תאריך: 4/9/2012 1:12:00 PM
מחבר/ת: מעיין לשם

תודה על ההתיחסות דן.
באופניים שלי יש הכנה לקאליפרים אך הנאבות לא מתאימות לבלמי דיסק.
אני עדיין לא רוכב ברמה כזו שיהיה לי כדאי לשדרג (כלומר לקנות אופניים חדשים אויד"ש) אבל אני כן רוצה לשפר את רמת הבטיחות באופניים הקיימים ולכן חשבתי על מהלך של רכישת 2 סטים של בלמי דיסק יד"ש הכוללים את כל המערכת (אני חושב שזה עדיין יהיה יותר מוצלח מבלמי ה-V)
השאלה שנותרה לי היא האם כדאי להשקיע בהחלפת נאבות (וכל נושא התאמת הגלגל) או לקנות שני גלגלים מוכנים הכוללים נאבות מתאימות.


חזרה לפורום