הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/9/2012 3:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  מעבר להמלצה הטובה שנתן לך דן
נושא: מעבר להמלצה הטובה שנתן לך דן תאריך: 4/9/2012 3:47:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

האם השיפטרים שלך הם קומבו? (ידית הילוכים וידית מעצור משולבת)
אם כן אז כנראה שצריך גם שיפטרים.

אני הייתי ממליץ לך לרכוש מעצורי V טובים
לדוגמא מעצורי שימנו XT עם רפידות cool stop
זה יצא הכי זול
להחליף גלגלים ולקנות ברקסים לדעתי לא יעלה לך פחות מ 1000 ש"ח וזה בתנאי שלא צריך להחליף שיפטרים.


חזרה לפורום