נושא: מעבר להמלצה הטובה שנתן לך דן תאריך: 4/9/2012 3:47:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
האם השיפטרים שלך הם קומבו? (ידית הילוכים וידית מעצור משולבת) אם כן אז כנראה שצריך גם שיפטרים.
אני הייתי ממליץ לך לרכוש מעצורי V טובים לדוגמא מעצורי שימנו XT עם רפידות cool stop זה יצא הכי זול להחליף גלגלים ולקנות ברקסים לדעתי לא יעלה לך פחות מ 1000 ש"ח וזה בתנאי שלא צריך להחליף שיפטרים.
|