טקסט הודעת פורום
| 4/11/2012 3:13:00 PM |
|
נושא: שאלה לגבי צמיגים.. תאריך: 4/11/2012 3:13:00 PM
מחבר/ת: יריב תורג´מן
שלום
אני מעוניין להחליף את שני הצמיגים שלי..השאלה היא, איזה צמיגים כדאי לי לשים? צמיגים טובים שאפשר לעשות להם טיובלס ביתי..ושהמחיר יהיה סביר..
תודה וחג שמח:)
|
חזרה לפורום |
|
|