נושא: שאלה כללית מאוד - ותשובתי בהתאם... תאריך: 4/11/2012 9:15:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
והתשובה בהתאם: אני מאוד מרוצה מדגמים רבים של WTB - האיכות לא נופלת מאף יצרן אחר, והמחיר (בארץ) סביר ביותר. כל הדגמים שניסיתי הורכבו כטיובלס ביתי.
דגם ספציפי אי אפשר לציין, כמובן, כל עוד לא תגדיר סגנון רכיבה ו/או איזורי רכיבה מועדפים....
|