הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2012 9:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב תורג´מן עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 4/12/2012 9:40:00 AM
מחבר/ת: יריב תורג´מן

קודם כול תודה על התשובה..:) סגנון הרכיבה שלי הואxc am סינגלים כגון: בית קשת גלבוע בארי.


חזרה לפורום