טקסט הודעת פורום
4/12/2012 9:40:00 AM
יריב תורג´מן
תשובה
נושא:
תשובה
תאריך:
4/12/2012 9:40:00 AM
מחבר/ת:
יריב תורג´מן
קודם כול תודה על התשובה..:) סגנון הרכיבה שלי הואxc am סינגלים כגון: בית קשת גלבוע בארי.
חזרה לפורום