הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2012 10:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  בד"כ אפשר להגדיל
נושא: בד"כ אפשר להגדיל תאריך: 4/12/2012 10:09:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

צריך לראות כמה מקום פנוי יש מצדדי הצמיג במשולש באחורי. בד"כ שם הכי "צפוף" במזלג או בחישוקים אין בעיה. צמיג גדול יותר נותן מעט שיכוך נוסף, במיוחד בז"ק מאחור. עם זאת, על טרק 4300 לא צריך להגזים. 2.3 יספיק לשני הגלגלים.


חזרה לפורום