טקסט הודעת פורום
| 4/12/2012 10:38:00 AM |
|
נושא: מבחינת מידה תאריך: 4/12/2012 10:38:00 AM
מחבר/ת: אדם לוי
ומיקום הצמיג ישנו מקום ספייר כמו שאומרים כנראה שלצורך שינוי מידת צמיג. האם על החישוק הקיים יהיה ניתן להרכיב את הצמיג המוגדל 2.3? בכללי האם ההמלצה היא לכיוון צמיג רחב יותר? רוב הרכיבות הן שטח.
|
חזרה לפורום |
|
|