טקסט הודעת פורום
| 4/14/2012 7:21:00 PM |
|
נושא: גם אני רוצה להחליף צמיגים תאריך: 4/14/2012 7:21:00 PM
מחבר/ת: דני ד
אם אפשר להתפרץ לשרשור
חשבתי על CST Camber 2.1 Kevlar לרכיבת שבילים בעיקר , שמוכרים פה ב 115 * 2 + 10 1. האם זאת בחירה טובה ? 2. האם קיים קידמי ואחורי ? 3. האם כדאי לוותר על קניה מרחוק ולגשת לחנות ?
|
חזרה לפורום |
|
|