הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/14/2012 7:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ד עם תוכן  גם אני רוצה להחליף צמיגים
נושא: גם אני רוצה להחליף צמיגים תאריך: 4/14/2012 7:21:00 PM
מחבר/ת: דני ד

אם אפשר להתפרץ לשרשור

חשבתי על CST Camber 2.1 Kevlar
לרכיבת שבילים בעיקר , שמוכרים פה ב 115 * 2 + 10
1. האם זאת בחירה טובה ?
2. האם קיים קידמי ואחורי ?
3. האם כדאי לוותר על קניה מרחוק ולגשת לחנות ?


חזרה לפורום