נושא: לא מכיר אותו אישית... תאריך: 4/15/2012 5:05:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מדובר ביצרן סיני שמשווק מותג עצמאי במחירים מעניינים מאוד.
לא מכיר את הצמיג המסויים, אבל במחיר הזה נראה לי ששוה לנסות - צמיג הוא ממילא רכיב מתכלה, ובמקרה הגרוע מכל בזבזת על זוג מחיר של צמיג יחיד (ואפילו לא מהיקרים). ממה שראיתי אין הבדל בין קדמי לאחורי - בהתאם להבנה ולנסיון שלך תוכל להחליט באיזה צד הוא טוב יותר (אולי בשניהם...) ולזווג אותו עם צמיג אחר. לגבי השאלה האחרונה - אני לא יודע לבחור צמיגים במישוש יותר מאשר בהתבוננות בתמונה שלהם. אני מנסה מדי פעם, אבל מתבסס על נסיון. לפחות לגבי עצמי יכול לומר לך שאין הבדל בין קניה באינטרנט לבין הגעה אישית (מלבד דמי משלוח מול מחיר הנסיעה...).
|