הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/15/2012 5:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  נראה לי שבסגנון שאתה מתאר הייתי מעדיף אחיזה
נושא: נראה לי שבסגנון שאתה מתאר הייתי מעדיף אחיזה תאריך: 4/15/2012 5:14:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

על פני גילגול. צמיג ברוחב 2.3 מלפנים יוכל להיות פשרה ראויה לרוב הרוכבים.
אתה עדיין "מתקמצן" על מידע - לאופני ז"ק אני בדרך כלל בוחר צמיג באותו רוחב לאחורי ולקדמי. לש"מ אפשר להוריד קצת רוחב מאחור - לטובת גילגול על חשבון אחיזה.

צמיג שאני אישית אוהב לAM הוא הווירוולף של WTB. קיים במידות שונות, מתגלגל טוב אוחז טוב, שחיקה הגיונית, מחזיק טיובלס מצויין, מחיר סביר.
כאחורי אני מעדיף להרכיב אותו הפוך (בניגוד לסימון), אבל אני לא מהנדס וכבר היו כאן דיונים על החוצפה להחליט על דעת עצמי שאני מבין טוב יותר את הצמיג מהמהנדסים שתיכננו אותו וממארק וויר......

בכל מקרה, כפי שרשמתי בהודעה אחרת, מדובר ברכיב מתכלה ולא יקר. זה בדיוק המקום לנסות וללמוד מה מתאים לך אישית.

בהצלחה


חזרה לפורום