נושא: תקלה בהילוכים תאריך: 4/15/2012 4:08:00 PM
מחבר/ת: יהונתן חי
היי לפני שבוע ניקיתי את השרשרת של האופניים- ניקוי בסיסי עם מים סבון ושימון בסיסי לאחר מכן. ועכשיו יש לי בעייה עם ההילוכים האחוריים באופניים -כשאני מעביר להילוך הכי נמוך השרשרת "גולשת" מהקסטה ונתקעת במרווח שבין הקסטה לגלגל וכשאני מעביר להילוך אחר לפני ההילוך הכי גבוה ההילוך לא עובר טוב -מה שגורם למעבר רצוף בין ההילוכים 7-8 (יש 9 קסטות מאחורה) אני משער שזאת בעייה במעביר האחורי אבל מה בדיוק צריך לעשות? תודה מראש..
|