הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2012 2:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nati o עם תוכן  מה הגובהה שלך ?
נושא: מה הגובהה שלך ? תאריך: 4/16/2012 2:10:00 AM
מחבר/ת: nati o

מה הגובהה שלך ?
יש לי בשבילך HARO R1 שיכוך מלא.
ששמתי בטרייד אין בחנות.




חזרה לפורום