הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2012 4:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  מקום עודף
נושא: מקום עודף תאריך: 4/16/2012 4:49:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

המקום העודף הוא לא רק להגדלת צמיג אלא גם לבוץ ולכלוך או גם שמיניות, תמיד צריך להיות קצת מקום.
על החישוקים בד"כ אין בעיה עם 2.3.

צמיג רחב יותר מוסיף קצת שיכוך, מוסיף קצת אחיזה וגם מאפשר לחץ אוויר מעט נמוך יותר. צמיג רחב מתנגד יותר לגלגול.
צמיג צר מתגלגל מהר יותר, ומתנגד פחות לפניות.

לכן אפשר להעדיף צמיגים עבים לשטח קשה, וצמיגים צרים (אפילו 1.95) ל-XC טהור.


חזרה לפורום