הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2012 9:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אתה יודע לבצע את העבודה בעצמך?
נושא: אתה יודע לבצע את העבודה בעצמך? תאריך: 4/17/2012 9:34:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

זה ממש לא מסובך, ואם אתה יודע לבד אז במקום הזול יותר (רק לשים לב לעלויות נילוות כמו משלוח, מכס, מע"מ, עמלות....).

אם אתה מעדיף שאיש מקצוע ירכיב, אז גש לחנות החביבה עליך - אחרת ממילא תצטרך להוסיף כסף עבור העבודה, וקשה לי לראות שזה ישתלם.

בהצלחה


חזרה לפורום