נושא: גלג"ש לקראנק XTR תאריך: 4/18/2012 6:51:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
כנראה שאתה יכול למצוא גלג"ש לקראנק הזה אבל הבעיה היא (או אולי לא) המחיר. במחיר קרוב לזה של הגלג"ש אתה כנראה תוכל לקנות קראנק חדש. חלקי חילוף לXTR הם מאד יקרים.
אם אתה ממש קשור לקראנק ורוצה גלג"ש חדש אז אני מאמין שאתה יכול למצוא. פשוט צריך לחפש, ואולי לשאול את DAA, יכול להיות שיש להם עוד במלאי.
|