הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/21/2012 10:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עפר טרנוס עם תוכן  בארי
נושא: בארי  תאריך: 4/21/2012 10:07:00 PM
מחבר/ת: עפר טרנוס

א. בארי הוא סוג של לונה פארק ותמיד יש שם מה לעשות. ב.לא ניראה לי כזה נחוץ מגינים. אין שם סלעים וכדומה. ג. בתקופה זו רצוי להתחיל כמה שיותר מוקדם. ד. את בארי עשיתי ברכיבה השנייה שלי והיה כייף מאוד. מומלץ!


חזרה לפורום