הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/22/2012 12:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן עם תוכן  מעבר ל29 זנב קשיח
נושא: מעבר ל29 זנב קשיח תאריך: 4/22/2012 12:00:00 PM
מחבר/ת: עידן

שלום לכולם.
אני רוכב כשנתיים על gt a שיכוח מלא.
אחרי התלבטות החלטתי לעבור ל29 זנב קשיח. בשל גובהי ( כמעט 2 מטר ) ישנן שתי אפשרויות רלוונטיות כרגע, trek cobia xxl, או שלדת paragon 2011 עם מפרט של x caliber 2012.
אני נוטה לכיוון הparagon ואשמח לקבל חוות דעת על השלדה ועל שינויים אפשריים במפרט המקורי.
תודה.


חזרה לפורום