נושא: מעבר ל29 זנב קשיח תאריך: 4/22/2012 12:00:00 PM
מחבר/ת: עידן
שלום לכולם. אני רוכב כשנתיים על gt a שיכוח מלא. אחרי התלבטות החלטתי לעבור ל29 זנב קשיח. בשל גובהי ( כמעט 2 מטר ) ישנן שתי אפשרויות רלוונטיות כרגע, trek cobia xxl, או שלדת paragon 2011 עם מפרט של x caliber 2012. אני נוטה לכיוון הparagon ואשמח לקבל חוות דעת על השלדה ועל שינויים אפשריים במפרט המקורי. תודה.
|