הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/23/2012 5:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביחי אפרתי עם תוכן  תגובה
נושא: תגובה תאריך: 4/23/2012 5:15:00 AM
מחבר/ת: אביחי אפרתי

שלום זיו,
א. תודה.
ב. המשמעות של תשובתך היא שאני פשוט צריך לנסות. הבעיה היא שחוץ מ-TREK שמארגנים ימי התנסות לא נתקלתי בפעולה דומה של שאר היצרנים. אצטרך להיות נודניק.
ג. אני לא מתחרה. אני אחרי 3 שנות רכיבה בדרכי 4*4 ולאחרונה נכנסתי יותר לסינגלים (יער אלונה, אזור רמות מנשה והיעד הבא הוא הר חורשן).
ד. קיוויתי לצאת מזה ברמת מחיר של 8,000 ש"ח. אני חושש שהתשובה שלך והמידע מהשוק יגררו אותי לכיוון של 12,000 ש"ח. מדכא למדי.

יומטוב ורכיבה נעימה בסוף השבוע הארוך המצפה לנו.


חזרה לפורום