הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/23/2012 9:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  אולי מדכא אבל...
נושא: אולי מדכא אבל... תאריך: 4/23/2012 9:46:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

2 אופציות - יד שנייה (גם מחנות) או "מרידה" שיתנו מענה מצוין לדרישות שלך!
אני בטוח שיש עוד יצרנים שנותנים תמורה טובה ל 8000 ש"ח שאתה מתעתד להשקיע.

דני
BCR


חזרה לפורום