טקסט הודעת פורום
| 4/23/2012 9:46:00 AM |
|
נושא: אולי מדכא אבל... תאריך: 4/23/2012 9:46:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
2 אופציות - יד שנייה (גם מחנות) או "מרידה" שיתנו מענה מצוין לדרישות שלך! אני בטוח שיש עוד יצרנים שנותנים תמורה טובה ל 8000 ש"ח שאתה מתעתד להשקיע.
דני BCR
|
חזרה לפורום |
|
|