הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2012 8:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביחי אפרתי עם תוכן  מידע שאספתי בדרך
נושא: מידע שאספתי בדרך תאריך: 4/24/2012 8:46:00 AM
מחבר/ת: אביחי אפרתי

שלום שוב,
א. תודה על התגובות.
ב. משומשות - אני מפחד בגלל "הפחדות" של בעלי חנויות על אחריות. אני יודע שזה לא בהכרח נכון אבל אני חסר כל אמון ביכולת שלי לשפוט מצב של זוג משומש.
ג. תקציב - התחושה שלי שכל המוכרים בכל המותגים מנסים לדחוף ב-29 שיכוך מלא לתקציב של סביב ה-12000 ש"ח לזוג חדש.
ד. ניסוי זוגות - כל חנות תתן לנסות בחניה וכו´. הבעיה היא שהיום יש לי זוג שגורם לי כאבים בעורף ובכתפיים (כנראה stem קצר מדי) אחרי חצי שעה עד שעה של רכיבה. אצטרך לקחת סיכון. יש יבואנים שנותנים זוג לניסוי והוא מסתובב בין החנויות כך שאפשר לבקש מבעל החנות שיזמין אותו ואז לנסות.
ה. כמות המידע מטורפת. אם אתה מבוגר עובד עם משפחה הסיכוי שלך להבין את כל הפרטים בקנייה קטן (הנחת אדם סביר). כמות המידע הנכון והלא נכון שמורעף עלי לא סבירה. (היה בעל חנות שהסביר לי בלהט שבלמי AVID Elixit גרועים כי הם מתקלקלים ומורכבים ורק לקנות Shimano) לאור זאת...
ו. יותר משצריך להיות שופט של אופניים צריך להיות שופט של אופי. צריך לדעתי למצוא בעל חנות שאתה מאמין לו ולסמוך עליו שהוא הגון (וכמובן נסיעות מבחן). קצת כמו לבחור רופא מומחה.
ז. אני מניח שאחרי שאקנה אופניים הכלל החשוב ביותר הוא... לא להשוות עם חברים מה יש להם, כמה זה עלה להם וכו´. להפסיק להתעניין במבצעים ולקרוא עד דגמים חדשים. רק לרכוב. Serenity now.


חזרה לפורום