טקסט הודעת פורום
| 4/24/2012 7:40:00 PM |
|
נושא: זה עניין של נוחות אישית אם כי אל תשכח שבארץ חם תאריך: 4/24/2012 7:40:00 PM
מחבר/ת: Ram Aharoni
זה עניין של נוחות אישית אם כי אל תשכח שבארץ חם מאוד עד לוהט בקיץ אם אתה בהיר עור אולי עדיף לך מבחינה בריאותית "לסבול" קצת חום "למרות שהחולצות "מאווררות" מקסימום תשתה יותר נוזלים
|
חזרה לפורום |
|
|