הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/25/2012 8:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ram Aharoni עם תוכן  טוב אז כך
נושא: טוב אז כך תאריך: 4/25/2012 8:45:00 AM
מחבר/ת: Ram Aharoni

בעיקרון אתה משתמש ב מגיני ידיים + חולצת שרוול ארוך אז למעשה 100% מהידיים מכוסות אני הייתי ממליץ על חולצת 3/4 עד המרפקים +מגנים זה 75% כיסוי ידיים חולצה ארוכה לא תעזור במקרה של נפילה בשביל זה יש מגנים וחבל שתם תסבול מהחום בחולצה קצרה הכיסוי יהיה 70% גם אז כדאי לנוחות אני רכבתי מס´ פעמים עם ארוכה לאחר השעה 8:00 זה התחיל להעיק עלי במקצת לכן התחלתי את תשובתי הראשונה זה עניין של טעם אישי באופן אישי היתי ממליץ קצר או 3/4


חזרה לפורום