נושא: ל -1.86 מטר מומלץ L.. אבל... תאריך: 4/27/2012 7:08:00 PM
מחבר/ת: משה אשר
לפי נתוניך מומלץ לך שילדה 19-L אך מה שקובע זו ההרגשה והנוחות..כך ש-S נשמע קטן מעט.
לכן מומלץ ללכת לחנות הקרובה לביתך ולבדוק מספר מידות M,L ואפילו XL ליתר ביטחון.
לגביי המידה הנתונה 16" ניתן להביט במפרט היצרן.. אך אני חושב שמדובר באורך הכללי
של צינור השילדה העליון אשר מחבר בין צינור הכיסא לצינור זווית הראש בקדמת האופניים.
שתהיה לך רכיבה מהנה ובהצלחה!
:rating:
|