טקסט הודעת פורום
| 4/27/2012 8:18:00 PM |
|
נושא: banshee spitfire 5 תאריך: 4/27/2012 8:18:00 PM
מחבר/ת: אמיר נחמד
סתם שאלה, לא הבנתי כל כך את הקטע של השלדה הזאת, שלדה שאמורה לעשות הכל וגם דאון היל עם 5 אינץ´??? :eek: סתם לא הבנתי את זה. http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=102&products_id=4207
|
חזרה לפורום |
|
|