נושא: לא אמיר תאריך: 4/28/2012 2:48:00 AM
מחבר/ת: אביב .א.
כמו שנאמר בתאור אילו אופני לרוכבי דאון היל שרוצים לדווש (לא לעשות דאון היל איתם)ולרוכבי XC שרוצים משהוא שמקנה יותר ביטחון ויותר סלחני מאשר אופניים עם 4אינץ´ בקיצור אופני שבילים. אם אתה רוצה לרכב דאון היל זה לא האופניים הנכונים
|