הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2012 2:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב .א. עם תוכן  לא אמיר
נושא: לא אמיר תאריך: 4/28/2012 2:48:00 AM
מחבר/ת: אביב .א.

כמו שנאמר בתאור אילו אופני לרוכבי דאון היל שרוצים לדווש (לא לעשות דאון היל איתם)ולרוכבי XC שרוצים משהוא שמקנה יותר ביטחון ויותר סלחני מאשר אופניים עם 4אינץ´
בקיצור אופני שבילים. אם אתה רוצה לרכב דאון היל זה לא האופניים הנכונים


חזרה לפורום