הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2012 10:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר נחמד עם תוכן  אני יודע שזה לא האופניים הנכונים לדאון
נושא: אני יודע שזה לא האופניים הנכונים לדאון תאריך: 4/28/2012 10:38:00 AM
מחבר/ת: אמיר נחמד

גם לא חשבתי שאפשר לעשות איתן דאון היל, אני גם לא מחפש אופני דאון היל רק ראיתי שחוץ ממה שכתוב בתיאור כתוב בצבע כחול banshee spitfire DH. סתם עניין אותי הקטע הזה כי זה נשמע לי קצת מוזר


חזרה לפורום