הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2012 11:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור תמיר עם תוכן  באיזה GPS כדאי להשתמש
נושא: באיזה GPS כדאי להשתמש תאריך: 4/28/2012 11:06:00 AM
מחבר/ת: דרור תמיר

כרוכב מתחיל אשמח לדעת באיזה מכשיר ניווט אתם משתמשים ומה ההמלצות?
האם ניתן להשתמש בסמסונג S2 כ GPS לאופניים ואם כן באיזו תוכנה?

דרור


חזרה לפורום