טקסט הודעת פורום
| 4/28/2012 11:06:00 AM |
|
נושא: באיזה GPS כדאי להשתמש תאריך: 4/28/2012 11:06:00 AM
מחבר/ת: דרור תמיר
כרוכב מתחיל אשמח לדעת באיזה מכשיר ניווט אתם משתמשים ומה ההמלצות? האם ניתן להשתמש בסמסונג S2 כ GPS לאופניים ואם כן באיזו תוכנה?
דרור
|
חזרה לפורום |
|
|