נושא: המידה מתייחסת לאורך צינור הכסא תאריך: 4/28/2012 1:56:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
נתון חשוב בהרבה הוא אורך הצינור העליון - ולכן רק המידה לבדה היא המלצה כללית ולא מדע מדוייק, מה גם שהפרופורציות משתנות בין בני אדם.
אכן, אתה אמור לרכב על L, אולי אפילו XL - כדאי ללכת לחנות טובה ולהתייעץ, והטוב ביותר הוא ללכת למומחה (יש כמה כאלה בארץ). קרוב לודאי שזוהי ההשקעה הטובה ביותר שתוכל להשקיע באופניים...
בהצלחה
|