הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/24/2004 8:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dagan levin עם תוכן  מסע האופניים
נושא: מסע האופניים תאריך: 9/24/2004 8:56:00 PM
מחבר/ת: dagan levin

אני רוצה לדעת אם בגילי אפשר להשתתף במסע (14)
אני רוכב באגודת עמק האושר ואני חושב שאוכל לעמוד בעומס...
אני רוכב גם אופני כביש וגם שטח!
בבקשה תחזיר לי תשובה לאימייל [email protected] תודה
דגן לוין


חזרה לפורום