טקסט הודעת פורום
| 9/24/2004 8:56:00 PM |
|
נושא: מסע האופניים תאריך: 9/24/2004 8:56:00 PM
מחבר/ת: dagan levin
אני רוצה לדעת אם בגילי אפשר להשתתף במסע (14) אני רוכב באגודת עמק האושר ואני חושב שאוכל לעמוד בעומס... אני רוכב גם אופני כביש וגם שטח! בבקשה תחזיר לי תשובה לאימייל [email protected] תודה דגן לוין
|
חזרה לפורום |
|
|