הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2012 10:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vladi007 קוזמינסקי עם תוכן  לפי דעתי - לא
נושא: לפי דעתי - לא  תאריך: 4/30/2012 10:36:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי

היי
שינויים בעיניי לא שווים את השקעה .
גלגלים קצת יותר טובים + מכלולים + מזלג קידמי RLC
אין שום בעיה לוותר על זה .



חזרה לפורום