טקסט הודעת פורום
4/30/2012 10:36:00 AM
vladi007 קוזמינסקי
לפי דעתי - לא
נושא:
לפי דעתי - לא
תאריך:
4/30/2012 10:36:00 AM
מחבר/ת:
vladi007 קוזמינסקי
היי
שינויים בעיניי לא שווים את השקעה .
גלגלים קצת יותר טובים + מכלולים + מזלג קידמי RLC
אין שום בעיה לוותר על זה .
חזרה לפורום