טקסט הודעת פורום
| 4/30/2012 10:40:00 AM |
|
נושא: לא יקרה שום דבר תאריך: 4/30/2012 10:40:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי
היי עם תחזוקה טובה ונכונה אופניים אילו יחזיקו מעמד עוד הרבה שנים . אלא אם כן תרצה להתקדם בכללי לשיכוך מלא . אם נוח לך ואתה מרוצה מהאופניים אין שום סיבה שיתפרקו . אופניים אילו דגם מאוד חזק .
|
חזרה לפורום |
|
|