נושא: בודאי שקליטים בשטח תאריך: 4/30/2012 5:26:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
במיוחד אם אתה כבר מתורגל לרכיבה מחוברת.
אפשר גם אפשר לרכוב בכל הסגנונות עם נעליים רגילות ופדלים שטוחים, אבל כדאי לקנות נעליים ייעודיות ופדלים בעלי שפיצים - שני אלה ישפרו את אחיזת הנעל בפדל - אחרת תחווה החלקות של הרגל מן הפדל בקטעים לא יציבים (אפילו קצת אבנים עלולות להקפיץ את הרגליים מן הפדלים).
כאמור, מכיון שאתה רגיל לרכב מחובר, ולא רגיל לרעידות של שטח - מומלץ בהחלט להתחבר גם בשטח.
דרך אגב, אני עצמי היום לא מעז לקפוץ עם האופניים אם אינני מחובר...
בהצלחה
|