הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2012 5:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בודאי שקליטים בשטח
נושא: בודאי שקליטים בשטח תאריך: 4/30/2012 5:26:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

במיוחד אם אתה כבר מתורגל לרכיבה מחוברת.

אפשר גם אפשר לרכוב בכל הסגנונות עם נעליים רגילות ופדלים שטוחים, אבל כדאי לקנות נעליים ייעודיות ופדלים בעלי שפיצים - שני אלה ישפרו את אחיזת הנעל בפדל - אחרת תחווה החלקות של הרגל מן הפדל בקטעים לא יציבים (אפילו קצת אבנים עלולות להקפיץ את הרגליים מן הפדלים).

כאמור, מכיון שאתה רגיל לרכב מחובר, ולא רגיל לרעידות של שטח - מומלץ בהחלט להתחבר גם בשטח.

דרך אגב, אני עצמי היום לא מעז לקפוץ עם האופניים אם אינני מחובר...

בהצלחה




חזרה לפורום