נושא: המלצה לתיק אוכף תאריך: 5/2/2012 12:42:00 PM
מחבר/ת: תום
אני מעוניין בתיק אוכף לרכיבת שטח, משהו שיכיל לפחות פנימית אחת וכמובן את הכלים הנוספים הרגילים, וטלפון גלקסי 2.
אם יש משהו אפילו עם כיסוי אטום למים בכלל מעולה.
חשבתי על L-CADDY של LEZYNE, אני רק לא בטוח שהוא אטום למים בצורה מספקת ואני לא רוצה למצא את הטלפון רטוב ומקולקל.
|