טקסט הודעת פורום
5/2/2012 6:31:00 PM
אנדרי שינדלר
פרטנר
נושא:
פרטנר
תאריך:
5/2/2012 6:31:00 PM
מחבר/ת:
אנדרי שינדלר
היי,
אני מאזור הדרום,רוכב בדרך כלל בחרובית פארק קנדה,כרמי יוסף ובן שמן.
איפה אתה רוכב בדרך כלל ?
חזרה לפורום