נושא: שקית מים של חברת שורש תאריך: 5/3/2012 11:56:00 AM
מחבר/ת: nir levy
רציתי לשתף במסכת טירטורים שעברתי וממשיך לעבור לצערי בעקבות פגם בשקית המים של חברת שורש שברשותי. את השקית קניתי בחנות של שורש באירוע סובב כנרת לפני כמה חדשים. לפני כשלשה שבועות , בעיצומו של טיול בנחל פרס התחילה לנזול השקית מה"הלחמה" שבין בית הצינורית לשקית. למחרת לקחתי את השקית לחנות הכי קרובה אלי שמוכרת מוצרי שורש - פרו ספורט שברחוב החשמונאים 121 בת"א. מאותו יום - 15.04.2012 אני עובר מסכת טירטורים ו"שיגועים" בין שירות הלקוחות של שורש, הסוכן של שורש והחנות -פרו ספורט. את השקית עדיין לא אספו מהחנות לבדיקה, שקית אחרת לא קבלתי עדיין , וכל אחד מאשים את השני באחריות ל"אין שירות" הזה... שירות הלקוחות שורש(בחורה בשם "פלורי") טוענת שהחנות לא פנתה אליה ושהשקית לא נמצאת בחנות, פרו ספורט טוענת שלא היתה בכלל פנייה משורש אליהם והסוכן עדיין לא הגיע לאסוף את השקית . ואנוכי משתמש בבקבוקים כ-3 שבועות... אני לא אלאה אתכם בכמות הטלפונים שעשיתי והזמן שבזבזתי בין פרו ספורט ושירות הלקוחות של שורש...
אני לא מחפש אשמים ומבחינתי פרו ספורט הוא הפנים של חברת שורש שמשווקת את מוצריה דרכם, ולכן כל שעשיתי הוא להסיק מסקנות לגבי הרכישות העתידיות שלי ולשתף אתכם במחדל הלא ברור הזה שלא תפגעו כמוני.
יש בשוק מתחרים טובים לא פחות ואף זולים יותר שללא קשר לאיכות המוצר- בטוחני שהשירות יהיה הרבה הרבה יותר טוב כנצטרך - גם אם הוא מאוד גרוע. אין שום סיבה בעולם שלא אקבל תשובות אחרי 3 שבועות...
|