הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/3/2012 6:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון מלאנקר עם תוכן  מה היתרונות/חסרונות בגודל ברוטרים
נושא: מה היתרונות/חסרונות בגודל ברוטרים תאריך: 5/3/2012 6:04:00 PM
מחבר/ת: אלון מלאנקר

שמתי לב שמציעים למכירה את המידות 160/180/200 מה ההבדלים ביניהם מה עדיף?

לי נראה שכמה שיותר גדול יותר טוב, קירור מהיר יותר אולם נראה לי שזה תוספת קלה
למשקל. האם יש עוד דברים שאני מפספס?


חזרה לפורום