טקסט הודעת פורום
| 5/3/2012 6:04:00 PM |
|
נושא: מה היתרונות/חסרונות בגודל ברוטרים תאריך: 5/3/2012 6:04:00 PM
מחבר/ת: אלון מלאנקר
שמתי לב שמציעים למכירה את המידות 160/180/200 מה ההבדלים ביניהם מה עדיף?
לי נראה שכמה שיותר גדול יותר טוב, קירור מהיר יותר אולם נראה לי שזה תוספת קלה למשקל. האם יש עוד דברים שאני מפספס?
|
חזרה לפורום |
|
|