הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/3/2012 9:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מודולציה משופרת, במיוחד בעוצמות בלימה גבוהות
נושא: מודולציה משופרת, במיוחד בעוצמות בלימה גבוהות תאריך: 5/3/2012 9:29:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

בכל מקרה לא צריך רוטור גדול מאחור - ממילא הגלגל האחורי פחות משמעותי בבלימה.


חזרה לפורום