טקסט הודעת פורום
5/3/2012 9:29:00 PM
איתן ברמן
מודולציה משופרת, במיוחד בעוצמות בלימה גבוהות
נושא:
מודולציה משופרת, במיוחד בעוצמות בלימה גבוהות
תאריך:
5/3/2012 9:29:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
בכל מקרה לא צריך רוטור גדול מאחור - ממילא הגלגל האחורי פחות משמעותי בבלימה.
חזרה לפורום