הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/3/2012 9:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בלמי דיסק
נושא: בלמי דיסק תאריך: 5/3/2012 9:37:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ראשית, אלה בלמים יקרים. המושגים שלך על "מחיר סביר" שונים משלי, כנראה.

ברוב רכיבי האופניים ישנם יצרנים שונים, וההעדפה ביניהם היא פעמים רבות עניין של טעם. בתחום הבלמים ההידראוליים אני נותן עדיפות מוחלטת לשימאנו - האמינות המופלגת, מרווח הטיפולים הגדול, פשטות הטיפולים, יעילות הבלמים - כל אלה ברמה גבוהה מאוד.

בלמים ברמת XT זולים יותר באותו אתר, ואני לא חושב שהם נופלים במשהו מהאליקסייר שהבאת - אולי אפילו להיפך.

אבל שיהיה ברור - אוויד יצרן מכובד ביותר, ואין להבין מתוך מה שכתבתי שהבלמים שלהם הם לא טובים. אם זו הבחירה שלך - תהנה.

בהצלחה


חזרה לפורום