נושא: שימנו תאריך: 5/3/2012 10:16:00 PM
מחבר/ת: דן ****
לי יש XT 2012 והם אכן בלמים מצויינים! למרות זאת לא הייתי ממליץ לך לקנות ברקסים של שימנו בגלל המדיניות שלהם בשנים האחרונות
אם תחפש קיט בוכנות לשימנו לא תמצא כי אין כזה. אם תחפש מתאם לנאבה XT מציר 9 ל15 לדוגמה, לא תמצא כי אין. המדיניות של שימנו היא למכור מוצר במחיר זול אך ללא חלקי חילוף זמינים(אין אפילו אצל היבואן) בכל בעיה או אי התאמה בשל שדרוג - הפתרון היחיד הוא לקנות חדש!
אם עכשיו הייתי צריך לקנות ברקסים חדשים הייתי מחפש מוצר שיש לו ביקורות טובות וגם חלקי חילוף.
|