הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2012 5:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ברץ עם תוכן  אז למה להסתבך
נושא: אז למה להסתבך תאריך: 5/4/2012 5:05:00 AM
מחבר/ת: דני ברץ

קח את האופניים לחנות ממנה רכשת שיכוונו לך את הברקס
בכול מקרה זה נשמע כמו תקלה פשוטה שמכונאי מיומן יתפעל בכמה דקות


חזרה לפורום