טקסט הודעת פורום
5/4/2012 5:05:00 AM
דני ברץ
אז למה להסתבך
נושא:
אז למה להסתבך
תאריך:
5/4/2012 5:05:00 AM
מחבר/ת:
דני ברץ
קח את האופניים לחנות ממנה רכשת שיכוונו לך את הברקס
בכול מקרה זה נשמע כמו תקלה פשוטה שמכונאי מיומן יתפעל בכמה דקות
חזרה לפורום