הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2012 10:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה עם תוכן  אופני scott 40
נושא: אופני scott 40 תאריך: 5/4/2012 10:18:00 AM
מחבר/ת: משה

שלום!

אני רוכב מתחיל (או יותר נכון מתחיל רוכב). המליצו לי על הדגם הזה. אם למישהו יש ניסיון איתם אשמח לשמוע, טוב או רע...

תודה! :o


חזרה לפורום