טקסט הודעת פורום
5/4/2012 10:18:00 AM
משה
אופני scott 40
נושא:
אופני scott 40
תאריך:
5/4/2012 10:18:00 AM
מחבר/ת:
משה
שלום!
אני רוכב מתחיל (או יותר נכון מתחיל רוכב). המליצו לי על הדגם הזה. אם למישהו יש ניסיון איתם אשמח לשמוע, טוב או רע...
תודה! :o
חזרה לפורום